Monday, March 12, 2007

De tuinman saga.


Het "seizoen" zit er weer bijna op, het was erg gezellig dit jaar. Dit jaar hebben we voor het eerst buiten onze vrienden en familie ook vreemden op bezoek gehad. Met vreemden bedoel ik mensen die we nog nooit ontmoet hadden. Dat is eigenlijk heel goed bevallen, met een uitzondering maar die worden gewoon niet meer uitgenodigd. Toch leuk hoe je via het internet een vriendenkring op kunt bouwen. We willen daar ook mee doorgaan, niet alleen geeft dat mensen de kans hier een leuke tijd te hebben maar het is voor ons leuk om nieuwe interessante mensen te ontmoeten. Maar goed, we hebben dus weer een nieuwe tuinman, de laatste had een grote mond tegen Marina en dat wordt niet getolereerd. Ik zeg tuinman maar het is een echtpaar dat de kost verdient met het onderhouden van tuinen, wat een verschil. Je ziet meteen dat die weten wat ze doen, verder is zij de zus van het meisje dat bij ons poetst dus nu hebben we hier alleen familie aan het werk. Ze wonen hier vlakbij en zijn dus geen vreemden. Dit is voor ons de ideale oplossing, niet de hele dag een mannetje dat je in de gaten moet houden maar een team dat voor een vaste prijs de boel in orde houd en voor wie dat ook een erezaak is. Ik ben er blij mee.

8 comments:

Anonymous said...

Ik ben niet zo reislustig, maar anders......

Anonymous said...

Ik ben blij dat met die arbeidsintensieve tuin van jullie het probleem tuinman is opgelost. Deze oplossing klinkt ideaal.
En ook wij vonden die onverwachte vakantie met en bij jullie erg gezellig. Heel leuk hoe vriendschappen via internet kunnen ontstaan.

Anonymous said...

Oi pai...
Vc não viu a minha msg no seu outro post?
Não respondeu... não falou nada... =/
Beijos

Anonymous said...

Wat een schitterende tuin. Leuk blog heb je. Ik kom zeker nog een keer langs om wat meer te zien en te lezen.

Carpe Diem
Natasza

Gonda said...

Het tuinprobleem is mooi opgelost, naar ieders tevredenheid!
Jullie kunnen wel een 'bed and breakfast' beginnen ;-) Wie weet word ik nog wel eens zo brutaal om mezelf uit te nodigen, hihi :-)

Anonymous said...

Fijn dat jullie nu een betere oplossing hebben voor het onderhouden van de tuin.
Het lijkt mij inderdaad erg vervelend als je een werknemer niet helemaal kunt vertrouwen.

Anonymous said...

Fijn dat er weer iemand voor de tuin is!

Anonymous said...

Klinkt niet slecht...een echtpaar om de tuin bij te houden en iemand die je huis poetst :)