Monday, April 02, 2007

Internet


In Nederland zal een internet verbinding wat eenvoudiger zijn. Hier heb ik geen telefoon dus wordt het wat moeilijker. We kunnen wel telefoon krijgen maar dat wil ik niet, onze mobiele telefoons doen het prima en die kun je uitzetten. Aan de rand van het terras zit mijn antenne, die "praat" met de grote antenne op de heuvel via een radio signaal. Zo heb ik nu breedband internet zonder satelietschotel, die staat er nog wel maar die gebruik ik niet meer, veel langzamer en erg duur in het gebruik omdat je per MB aangeslagen wordt.

4 comments:

Anonymous said...

Ondanks alle techniek is het in Nederland ook weleens ellende. Als je maar kunt internetten. Maakt niet uit hoe.

Anonymous said...

Ik vind het wel uniek, zo'n straalverbinding.

Gonda said...

Op zich blijft het een wonder dat je daar, in the middle of nowhere, internet hebt!

Anonymous said...

Wou ik maar net zeggen. Geniet van het feit dat het kan. (hoe dan ook)