Friday, May 11, 2007

Maar er is een ding dat ik nooit zou willen missen..


Ik ken iemand die de komende dagen in Nederland ergens langs de kant zit, een ding weet ik zeker, een paar weken geleden zat hij beter! Hier ga ik vaak vissen, tafeltjes met stoelen en parasol langs de kant, het koude biertje wordt gebracht en het gebouw op de achtergrond is een prima restaurant. Kortom je zou er ook zonder hengel prima kunnen zitten, voor een Nederlandse visser gewend aan wind en regen met een meegebrachte boterham was het echt vakantie. Ik denk dat ze volgend jaar weer op de stoep staan, ik weet het wel zeker.

26 comments:

Anonymous said...

Prima visaccomodatie!
Welke vis wordt er gevangen?
Hier aan mijn water:-))) worden brasems, karpers en snoeken gevangen en heelsoms een paling.

Anonymous said...

Als ik naar de titel van je log kijk, dan weet ik zeker dat jij je klassieken nog goed kent...

Anonymous said...

Geef ze eens ongelijk

Anonymous said...

Daar kan ik mij wat bij voorstellen. Maar ehhh.......
valt dat nog onder de noemer visstek? :-)

Petra said...

Dat is vast niet het enige, dat je niet zou willen missen ;). Maar het ziet er zeker idyllisch uit!

Renesmurf said...

Vissen is zielig!

Gonda said...

Baas boven baas :-)
Mooi plaatje. Maar wat staat daar nou op de achtergrond? Ik kan het niet echt plaatsen. Rechtsboven, bedoel ik.

Gonda said...

Ohhh ik zie het al! Op het moment dat ik het vorige comment verstuurde, zag ik dat het een flapje van een parasol was! Dat reclamelogo dus, daar snapte ik niks van. Ik had beter moeten kijken...:-)

Anonymous said...

Humm, daar denkt hij idd met weemoed aan terug.

Unknown said...

Pcies, zonder hengel en mét een margarita...
Viva la Vie ! :-)

Unknown said...

Ik denk dat wij misschien dit jaar wel weer op de stoep staan. Lijkt mij een prima plek voor een biertje. die vis laten we wel zwemmen.

Anonymous said...

Kan me helemaal voorstellen ...
Het ziet er prachtig uit!

Anonymous said...

zijn we al uitgevist?;-)))

Anonymous said...

hmm het blijft toch een mooi stekkie waar jullie zitten...was je even 'kwijt' maar ben er weer.

groeten ria

Anonymous said...

Nu wachten we op de foto's van de vangst. Zullen wel geen gewone visjes zijn.

Frans54 said...

Rustig aan de waterkant genieten van de omgeving kan ik ook wel zonder een lijntje met een haak uit te gooien. Maar als het gaat om het dier in goed bereidde toestand op een bord geef ik je helemaal gelijk :)

Anonymous said...

Alles goed hier erik?

Gonda said...

Je bent toch niet in het water gevallen tijdens het vissen? Of ben je op vakantie? Misschien naar Nederland? Het is zo stilletjes hier...

Anonymous said...

we missen je teks en de foto's.
we zijn verslaafd aan het elke dag kijken naar je log.we beginnen afkcik verschijnselen te vertonen.denk niet dat het ons verveeld op al die mooie foto's en ook de tekst te bekijken.groeten in brasil

Anonymous said...

Hallooo is daar iemand?
In elk geval vanuit Curitiba een afscheidsgroet. Bedankt voor de gastvrijheid en de churasco op de berg. Wij wensen jullie nog veel mooie tijden in het prachtige Brazilie en wie weet nog eens tot ziens.

Unknown said...

Euh....halleu ?

Anonymous said...

Gaat alles goed bij jullie Erik?

Anonymous said...

Een beetje emigreren naar Brazilië maar wel een Nederlandse web-log om ons de ogen uit te steken, hè? ;)

Anonymous said...

We missen toch wel erg je dagelijkse ah ah foto's en tekst.
Pak het weer op want veel mensen vinden hun steun aan je log afz Superfan.

Anonymous said...

ik mis je praatje, de mooie fotos , ik hoop niet dat er iets aan de hand is erik!

Anonymous said...

Ik ben dus niet de enige die hier wat mist.
Gaat alles goed daar?