Monday, February 05, 2007

Zomer



Het is nu eindelijk zomer, dat was het in januarie ook al maar dat is eigenlijk de slechtste maand van het jaar. Na een onvoorstelbare hoeveelheid regen is het nu heerlijk weer en zijn de vooruitzichten voor de komende dagen ook goed. Wat een verschil met een paar weken terug, eindelijk! Door het geluid van de cicades is het buiten nu wel een herrie van jewelste maar dat stoort me niet. Alles staat in bloei en de kleurenpracht is geweldig, je komt haast ogen te kort, dit is het leven in Brazilië zoals iedereen zich dat voorstelt. Ik ga weer met een boek het terras op, naar buiten, genieten van het mooie weer, ciao.

11 comments:

Anonymous said...

Hier wachten we nog steeds op de winter, tot die tijd regent het af en toe, met soms wat nachtvorst.

Anonymous said...

Let's shake hands! Idem dito hier.

Petra said...

Oh, prachtig! Een stukje zomer lezen. Het is hier bitter koud! -7 overdag met straffe wind.

Anonymous said...

Geniet er nog maar even van, want de zon is alweer onderweg naar ons toe. :-)

Anonymous said...

toch mooi die natuur en dat je er maar fijn van genieten mag met je vrouw

Anonymous said...

Ciao Erik!
Geniet er maar van, ik had hier net een sneeuwbui(tje)
hahahaha

Unknown said...

Ook hier sneeuw vandaag. Maar ik ben nog steeds lekker op de fiets.

Anonymous said...

Ohhhhh ik benijd U zo!

Gonda said...

You lucky guy! (En wij maar zwoegen in sneeuw- en hagelstormen!)

Anonymous said...

Hier ook mooie kleuren, hoor. Groen en geel van jaloezie...

René said...

En hier wordt het eindelijk wit van de sneeuw, verschil moet er zijn.