Tuesday, January 13, 2009

Maandag Poetsdag



Dat het maandag is kun je zien omdat een van de logeerkamers gepoetst wordt, op de volgende foto worden er spinnenwebben weggehaald bij onze badkamer en ten slotte een paar planten waarvan ik weet dat mijn Oma ze in de vensterbank had staan. Wij gaan nu de zomer in dus het is hier een stuk warmer dan in Nederland. Ik heb wel zitten smullen op YouTube met al die schaatsvideos, maar ja je kunt niet alles hebben. Kortom, het is nog steeds goed toeven op de Rancho.

6 comments:

Anonymous said...

Ik mis die kou anders helemaal niet. Het is hier al koud genoeg, voor ons doen dan. Daarom heb ik maar een pan erwtensoep gemaakt. :-)

Anonymous said...

Ohh wat mis ik het groen..........

nb: die kou hebben we gewoon voor een weekje opgezocht.

Anila said...

Mooie anthirums...doen het goed in de schaduw langs het huis he!

SML said...

Het ijs is al weer weg......was ff leuk en nu is het gewoon weer grijs :-(

Anonymous said...

Ga je logé 's krijgen Erik?
Het ziet er allemaal weer gelikt en schoon uit;-))

Tanya said...

WOW! Your house/land is beautiful ! Wonderful pictures ! Where in Brasil are you ??
Like your blog !