Friday, December 15, 2006



Alle begin is moeilijk. Zo heb ik nu verschillende mails en reacties ontvangen met de boodschap dat mensen hier niet of moeilijk kunnen reageren. Ik heb alles ingesteld om het zo makkelijk mogelijk te maken maar blijkbaar zie ik iets over het hoofd. Op deze manier gaat de lol van het loggen er wel snel af. Het zal wel aan de tijd van het jaar liggen maar het is me opgevallen dat veel van de logs die ik bezoek in een soort winterslaap verkeren. Er heerst een serene rust tijdens mijn rondje door het weblog land, tijd voor bezinning en het opstellen van het lijstje met goede voornemens voor het komende jaar. Dat lijstje heb ik al, ik kan die van vorig jaar nog wel een keer gebruiken.

18 comments:

Anonymous said...

Reageren is helemaal niet moeilijk. Ziet er mooi uit hier. En een stuk sneller dan web-log. Want dat is om gek van te worden.

Anonymous said...

Ik kwam erachter waarom weblog gezeik geeft met WIE. Sinds ik die weggehaald heb doet ie 't weer prima. Kijken of hier het reageren lukt. (Ja dus. :-) )

Anonymous said...

Ik kwam erachter waarom weblog gezeik geeft met WIE. Sinds ik die weggehaald heb doet ie 't weer prima. Kijken of hier het reageren lukt. (Ja dus. :-) )

Anonymous said...

Sorry, ik was te onge...

-moet ik nu weer mijn naam invullen, kent ie geen cookies?-

...duldig.

Anonymous said...

ik heb geen winterslaap, wel WIE, dus wat geduld is nodig.

Anonymous said...

Nee hoor ook hier geen problemen met reageren(had ik voorheen wel bij bloggers met de nieuwe beta versie). Maar alles werkt.
Mijn lijstje met goede voornemens is kort. Ik ga gewoon met wat ik al doe...bevalt me prima.
Fijne feestdagen!

Anonymous said...

Ik kon eerst wel reageren, maar nu lukt het niet, niet met blogger account, niet als other en niet als anonymous, even verlaten en opnieuw geopend, eens zien of het nu wel lukt

Frans54

Anonymous said...

Ja dus, maar het werkt inderdaad met horten en stoten, moet voor een volgende reactie je log eerst weer sluiten en dan opnieuw openen

Frans54

Anonymous said...

Volgens mij heeft Blogger problemen met hun Beta, ik kan op een ander Beta blog ook opeens niet meer met mijn Blogger account reageren, enkel nog als anonymous, net als Frans. En nu blijkt hier ook niet! Hopelijk wordt daar snel verbetering in gebracht!
Succes met de lijstjes!

Petra (Nederlandseamerikaan.blogspot.com)

Anonymous said...

beste mijnheer Erik.U doet U best maar ik denk dat het even moet wennen en iedereen heeft het in Holland druk-druk-druk.Het is hier een volksziekte aan het worden.Er kan alleen nog een afspraak gemaakt worden met de agenda in de hand.Jammer dat het zo gaat.Ik ben benieuwd naar de foto's van de honden,tuinman en overige.groeten van Superfan(henk)

Erik said...

Van template veranderen haalt weinig uit omdat ze qua mogelijkheden allemaal hetzelfde zijn. Ik kan eens proberen of ik deze blog over kan zetten naar de niet Beta versie.

René said...

In de beta versie van blogger is alles juist heel makkelijk aan te passen, zoals de lay out, links enzovoort. Maar het is natuurlijk een kwestie van wennen en even op je gemak uitproberen. Succes ermee Erik !

Anonymous said...

Ik ben ook niet in slaap gevallen hoor. Hooguit volgende week want dan is het qua werk beredruk.
En als ik dan thuis voor de computer ga zitten kan het zomaar wezen dat ik in slaap sukkel.

Reageren is volgens mij appeltje, eitje en ik vind je log mooi geworden. Alvast Fijne Feestdagen Gewenst.

Gonda said...

Ik ga voor de zoveelste keer proberen een reactie te plaatsen...

Anonymous said...

Gelukt he Goentah ? :-)

Frans54 said...

En nu vind hij mijn blogger identiteit weer wel, hopen dat dat nu ook zo blijft.

Anonymous said...

Succes met het nieuwe bloghuis, schrijf mij maar weer in als vaste bezoeker.
BTW dit plaatsen liep als een t**t.

Gonda said...

@Ellen: Hihi, ja, het is gelukt :-) Ik had er niet meer op gerekend.