Thursday, December 21, 2006

Als alle " bloggers" " ploggers" en en " Cloggers " die wél kunnen reageren op Eric`s nieuwe site/blog of hoe het dan ook heet even vertellen wat ik aan moet met " username " en " pass word ",dan is de onbereikbaarheid óók voor virtueele onbenullen als ik ook weer heel snel opgelost,en genieten we allemaal weer als voorheen.Met alvast de beste wensen en prettige vreet-dagen, Hans


Erik, ik heb het echt geprobeerd maar ik krijg er geen bericht doorheen. Wat doe ik fout. Ik tik een stukje en klik dan op publish....dan krijg ik een beveiligingsscherm en dan toets ik JA. Vervolgens gebeurt er niks.
Dus bij deze wens ik je maar alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar op deze wijze. Hopelijk wordt het me vervolgens snel duidelijk hoe ik op je nieuwe (leuke) weblog kan reageren.
Groetjes
Willem

Ik heb net geprobeerd een reactie te geven op je blogspot adres, maar dat is niet gelukt. Ook bij een andere blogspotter lukte het me eerder op de avond al niet. Waar het aan ligt weet ik niet, het zou kunnen omdat ik nog de oude versie heb (??). Ook als anonymous kan ik geen reactie plaatsen...:-(

Hoewel het plaatsen van een log hier een fluitje van een cent is blijkt het reageren een stuk moeilijker. Ik weet ook niet wat ik er aan kan doen. Ik heb alles ingesteld om het zo makkelijk mogelijk te maken maar dat helpt blijkbaar niet. Kan iemand met een blogger account me vertellen hoe ik dit op kan lossen???

15 comments:

Anonymous said...

Erik, ik probeer het nog een keer. Ik heb namelijk bij een andere blogger gereageerd en daar ging het moeiteloos. Mogelijk toch een vinkje loos in de instellingen? De gewone kaart KRIJG je, of het nu wel of niet hier lukt.

Anonymous said...

Wat is eigenlijk het probleem. Ik kan mijn ei hier gewoon kwijt. Dus blijf ik je volgen op je nieuwe weblog die inmiddels alweer bij mijn linkjes staat.

Petra said...

Hier ook geen probleem. Maar een paar dagen geleden wel op verschillende Blogspot adressen, dus misschien was het een probleem met Blogger.

Sally said...

Ook ik heb geen probleem, nie tmet mijn 'google/blogger' adres en niet met 'other'. overigens moets ik wel de nieuwe beta versie van blogger installeren.

Anonymous said...

Even een test, de eerste reactie was via blogger, deze dus met other. Beide keren geen probleem.

Anonymous said...

Ik zie het probleem ook nog steeds niet. Moet nog wel je link veranderen.

Anonymous said...

Ik heb er ook geen problemen mee hoor. Je bent goed te volgen en ik kan reageren. Klasse.

Hele fijne kerstdagen en vreet ze.

Anonymous said...

Geen idee wat of waar een probleem is, het lukt mij gewoon om heel simpel via een comment jou en Marina plus honden: * Heel Fijne Feestdagen * te wensen!!

Geen Punt...
Oh nee dit is Blogger, lekker snel dat zéker!
(nu nog de smilies)

Frans54 said...

Ik ben er inmiddels wel achter dat hij het cookie dat mijn blogger naam toont alleen ziet als ik zelf bij al bij blogger ingelogd ben, om de een of andere reden herkent hij het niet als ik nog niet ingelogd ben en kan ik dan ook niet zoals voorheen gewoon met mijn naam en wachtwoord via het reactie formulier inloggen: hij vertikt het dan om het wachtwoord te herkenne.

Hierover heb ik nog niets gevonden in de help functie, maar kwam wel iets tegen over weergeven logtitels: http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=41380

René said...

Hier ook geen enkel probleem, je moet wel de juiste keuze maken bij choose an identity

Renesmurf said...

ik krijg wel een pop up of ik onveilige items wil laten weergeven, maar het maakt niks uit of ik ja of nee zeg.

En ik kan reageren onder mijn blogger acount, zoals nu.
Of de juiste url even invullen.

Gonda said...

Bij mij lijken de problemen opgelost. (Hoop ik, maar dat zal ik straks merken als ik deze reactie verstuur!) Ik heb de 'oude' versie van blogger, dat is het probleem.

Anonymous said...

Reageren gaat goed, alleen moet ik telkens m'n naam invullen. Krijg ook een veiligheidswaarschuwing die ik bij andere weblogs niet xi. Vind web-log wat vriendelijker en vooral praktischer als het om het reageren gaat.

Anonymous said...

ik kan wel plaatsen geloof ik, maar ik moet steeds alles invullen..
Hoe was de kerst bij jullie?

Anonymous said...

oei! wat is het hier donker geworden! Ik kwam hier 1-2-3 op, en ga jullie nu een heel goed Nieuw Jaar toewensen. In goede gezondheid. Ook voor de hondjes. Ik weet dat ze groot zijn, maar net als in het Portugees, een verkleining klinkt liever en heeft niets met grootte te maken. Zal nooit vergeten hoe ik in Portugal uitgenodigd werd door mijn huisbaas voor een cafezinho (weet niet meer hoe je het schrijft) maar het was een hele grote kop Moccona!