Monday, January 29, 2007

Boom



Renesmurf was niet erg blij met het feit dat ik de boom achter ons huis aangepakt heb. Ik snap dat wel, ik ben ook gek op bomen, ik heb er in onze tuin inmiddels meer dan 70 aangeplant. Soms is een boom echter een probleem en dan moet er iets gebeuren voor het mis gaat. De boom in kwestie stond gevaarlijk dicht bij onze slaapkamer(op de foto rechts) en zou tijdens een harde wind heel het dak kunnen vernietigen, niet iets waar je 's nachts op ligt te wachten. Nu staat er een bijna 4 meter hoge stam die weer nieuwe takken gaat krijgen maar voorlopig geen gevaar meer vormt voor ons dak. Beter zo, laat het nu maar waaien.

8 comments:

Unknown said...

Bomen is één ding, maar hoe zit het daar met rotsblokken?

Erik said...

Er liggen er zat ik de tuin maar die liggen er al sinds de ijstijd, af en toe komt er nog wel eens iets naar beneden maar daar hebben we nog geen last van gehad.

Anonymous said...

ja, ik reageer altijd een beetje fel als het om bomen kappen gaat.
Dat went vanzelf wel, hoop ik.

Gonda said...

Als er maar genoeg groen over blijft. Maar daar zorg jij wel voor.

Anonymous said...

Nou Goentah, maak je maar geen zorgen hoor. Erik heeft voldoende groen in zijn tuin over.

Anonymous said...

Groot gelijk.......aan een boom op je dak heb je ook niet veel.

Anonymous said...

wat een mooi stekkie blijft het toch.

en dat kappen ziet er gewoon heel logisch uit.

goed weekend!

Anonymous said...

Hadden jullie niet ook verhuisplannen?