Friday, January 12, 2007


Vader en zoon aan het eind van de middag op het strand en in Braziliƫ hoort daar natuurlijk een voetbal bij. Terwijl Rob zich uit stond te sloven hield ik onze caipirinhas in de gaten, na verloop van tijd werd duidelijk dat ik de strijd tegen het smeltende ijs in de glazen zou verliezen, dus heb ik ze maar opgedronken en een paar nieuwe besteld. Kortom, het was weer erg gezellig zoals de hele week al. Iedereen is weer terug op de Rancho na een zeer geslaagd uitstapje naar Parati. Nu wordt er gewandeld, straks gevolgd door een uitgebreide BBQ en een ongetwijfeld weer gezellige borrel. Voor de laatste keer voorlopig want morgen (zaterdag) gaan de Kempertjes naar huis, tenminste dat is het plan, ze zouden oorspronkelijk maar een nachtje blijven dus zien is geloven. Geintje, we vinden het jammer wanneer ze weggaan want we hebben samen een hele leuke week gehad.

7 comments:

Anonymous said...

Zo te lezen heb je je prioriteiten goed op orde. :-)

Anonymous said...

Ja, flink drinken, dat is goed voor de nieren!

Frans54 said...

Als het ijs smelt worden de drankjes zo waterig dus groot gelijk dat je nieuwe bestelt. En weggooien is zonde dus dat je de oude dan eerst opdrinkt is ook logisch.

Anonymous said...

De Kempertjes zullen het wel net zo leuk hebben gevonden als dat jij zelf doet?

Petra said...

Waar ik nu benieuwd naar ben: kenden jullie elkaar hiervoor? In ieder geval klinkt het als een heel gezellig samen zijn!

Anonymous said...

Even kijken of ik al kan reageren, want ik kon vorige week geen comments kwijt hier.
Lekke zo'n partijtje voetbal Erik!

Anonymous said...

Nou Erik, wij vonden het ook heel gezellig. Jij en Marina waren een prima gastheer/vrouw. De kids hebben genoten en de picanha en capirinha's smaakten goed!