Tuesday, January 16, 2007



Geef mij de winter maar!! De zomer is een ellende hier, regen, regen en nog eens regen. Lang leve het internet, ik surf wel ergens naartoe waar het droog is. Over surfen gesproken, ik heb Opera opgehaald. Een hele fijne browser met wat handige mogelijkheden, een aanrader voor wie eens wat anders wil proberen. De regen heeft overigens ook een positieve kant, na al die regen is ons huis nog kurkdroog, en dat geeft een voldaan gevoel. Zelf bouwen is leuk en aardig maar of je huis echt waterdicht is kom je pas na verloop van tijd achter. Ik ga weer verder surfen, naar de Sahara denk ik, of de Gobi woestijn, kan me niet echt schelen als het er maar droog is!

11 comments:

Anonymous said...

Had je eerder moeten zeggen! Wij hadden het droog en de laatste vier dagen ook warm: 22 graden. Nu krijgen wij winter en misschien wat nattigheid.

Anonymous said...

Nou hier is het ook alleraardigst weer. Lekker warm voor de tijd van het jaar. Beetje winderig misschien straks maar ook dat waait weer voorbij. De dagen beginnen alweer te lengen. Jippie...

:-))

Saskia said...

Nou (gewone) regen is inderdaad niet alles. Het midden en oosten van Amerika heeft last van ijsregen.
Californie is nu in de ban van de vorst. Europa heeft bijna geen sneeuw. Heerlijk Nederlands hè, klagen over het weer, met mijn kopje koffie bij de hand.

Gonda said...

Je blijft toch een echte Hollander: zeuren over het weer ;-)

René said...

Helaas Erik, voor winter hoef je ook al niet meer in Nederland te zijn. Ook alleen maar regen en 12 graden.

Anonymous said...

Nou dan waren we net op tijd weg. Anders had dat koekblik of tupperware karretje het niet gered naar beneden haha.

Anonymous said...

Geef mij ook de winter maar, die wil hier maar niet op gang komen.
het regent en stormt alleen maar, niks aan.

Anonymous said...

Surfen en droogte...toch een beetje een tegenstelling eigenlijk he? Maar succes ermee!

Anonymous said...

ik zeg gewoon niets over het weer ;-)

Anonymous said...

Niet zeuren Erik, regen is goed voor je tuin:-)))

Anonymous said...

Nog even over die browser, heb je Firefox al geprobeerd?

Ik gebruik er nu drie: IE, FF en Opera,