Saturday, January 13, 2007



Gistermiddag om deze tijd scheen de zon nog, inmiddels regent het weer. Gelukkig hebben we gisteren aan de BBQ gezeten want met zulk weer is er niet veel aan. Rob en Sally zijn rond de middag vertrokken richting Curitiba na een aantal erg gezellige dagen. Het is weer rustig op de Rancho, tijd om te experimenteren met mijn nieuwe internetverbinding. Na lange tijd klungelen met een breedband aansluiting via een satellietschotel heb ik nu een veel snellere verbinding via radio. Ik betaal nu ook niet meer per MB dataverkeer dus kan ik naar hartelust up- en downloaden. Inmiddels heb al aardig wat muziek en tv programmas binnen gehaald.

11 comments:

Anonymous said...

Great.,,,,,,,,lekker..... een snelle internet.

Wat is dat trouwens voor vlees op dat plankje?
Zo netjes gesneden.

Erik said...

Dat is een Picanha, kan je in Nederland niet krijgen omdat ze daar het rund anders snijden. Om niet een grote bonk op de grill te gooien snij ik het altijd in plakken.

Petra said...

Heerlijk, een snelle verbinding!! En dat vlees ziet er super uit!

Gonda said...

Dat heb je dan keurig netjes gesneden! Gegrilld lijkt het me heerlijk, alhoewel ik het spekrandje er af zou snijden (na het grillen dan).

Fijn van je verbeterde internetverbinding! Had je eerst zo'n schotel aan je huis? Of moet dat sowieso voor je TV?

Anonymous said...

Als je eenmaal sneller gewend bent wil je nooit meer terug!

Eten is vaak lekker en regen altijd vervelend, maar ja, er is niet altijd keus.

Anonymous said...

Picanha is ook een soort rund? Ziet er lekker uit hoor Erik.

Anonymous said...

Dat vlees... het water loopt uit mijn mond,hier in Afrika ziet dat er toch anders uit hoor. Alhoewel hier in Abidjan veel te krijgen is. Nederlandse tv kijk ik op de computer en dat gaat redelijk goed.

Frans54 said...

En wij hier dan zeuren als de adsl verbinding een keer wat minder goed werkt dan we gewend zijn. We kunnen beter over het vlees hier klagen ;)

Anonymous said...

kun je ook vertellen hoe dat werkt met radio/internet vast bedankt

Bebete Indarte said...

Quem não tem assunto, compra o Estadão.
Ha ha ha...tô rindo de minha própria desgraça e com saudades do Brasil.

Anonymous said...

ha je bent er weer! kun jij die vlezen bereiden zonder verkoolde randen? ik geef binnenkort ook weer eens een etentje. Voor vier vegetariers. Dat is een kunst hoor!